نمونه انیمیشن سه بعدی

ساخت انیمیشن 3 بعدی  برای  شرکت آلمانی prime trading  ، شرکت تجهیزکننده ی  شرکت های پتروشیمی ، با استفاده از صداگذاری هوش مصنوعی :

تیزر تبلیغاتی شرکت آموزش غواصی

انیمیشن تبلیغاتی 3 بعدی طراحی شده به سفارش آرون شیمی

سایر نمونه کار انیمیشن سه بعدی در پارت انیمیشن

https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/انیمیشن-تبلیغاتی-3-بعدی.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/MAIN_BREAKING-_1.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/07/نمونه-انیمیشن-2-بعدی.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/MAIN_BREAKING-3.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/MAIN_BREAKING-_3.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/انیمیشن-تبلیغاتی-3-بعدی-6.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/انیمیشن-تبلیغاتی-3-بعدی-5.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2022/04/Restaurant_Color_Scheme_A.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2022/05/نهایی-سه-بعدی.mp4

انیمیشن سه بعدی چیست ؟

اگه بخوایم یه توضیح دقیق و کامل در این مورد از انیمیشن ها بدیم این میشه اینطور گفت که توی این دسته از انیمیشن ها طراحی کاملا شبیه به دنیا ما دارند کاملا سه بعدی هستند .

یک تفاوت دیگری که اینجا وجود دارد این است که در انیمیشن های دوبعدی فقط طول وعرض شان قابل مشاهده نیستن و در اینجا عمق هم به اینگونه انیمیشن ها اضافه شده است به همین دلیل است که شباهت این مورد انیمیشن ها به واقعیت خیلی زیاد است .

به جرعت میتوان گفت اگر عمق به یک انیمیشن اضافه شود تغییرات بسیار زیادی در نمای صحنه چرخش و موقعیت اشیاء و پیچ تاب ها به وجود می اورد

همه موارد گفته شده برای انیمیشن سه بعدی بر زاویه دید مخاطب و میزان روشنایی اثر گذار خواهد بود. برای اینکه یک انیمیشن سه بعدی طراحی شود باید سه مرحله رو طی کند که در ادامه به انها میپردازیم.

در اصل انیمیشن سه بعدی خود را به شکل دنیای ما در اورده است زیرا برخلاف انیمیشن دوبعدی که فقط طول و عرض اشیاء قابل مشاهده است اما در انیمیشن های سه بعدی عمق هم اضافه شده است که همین امر باعث این شده است که به دنیا واقیعت بسیار بسیار نزدیک بشود.

تاثیر انیمیشن سه بعدی در فیلم ها:

اگر کمی دقیق تر نگاه کنیم کامل متوجه این موضوع میشویم که تمامی صحنه های اکشن که در فیلم های هالیودی میبینیم که حاوی انفجار تصادف زلزله و… هستند تمامن طراحی شده با انیمیشن سه بعدی هستند این صحنه ها به گونه ای با انیمیشن سه بعدی طراحی میشوند که حتی در واقعیت هم نمیتوان همچین صحنه ای را ضبط کرد یکی از دلیل هایی که باعث پر طرفدار بودن انیمیشن سه بعدی شده است همین است که میتوان بدون هیچ خسارت یا اسیب احتمالی همچین صحنه هایی را ساخت و ظبط کرد .

تماس و ارسال پیام به پارت انیمیشن >>


تماس با ما

تولید و ساخت انیمیشن سه بعدی

روش های ساخت انیمیشن سه بعدی به ترتیب به سه بخش اصلی مربوط میشود ” مدل سازی چیدمان و متحرک سازی و رندر کردن تقسیم میشود .

مدل سازی مرحله ای است که نحوه تولید کارکتر های سه بعدی در یک صحنه خاص تعریف میگردد.

در متحرک سازی و چیدمان مراحلی دنبال میشود که برای گذاشتن و متحرک سازی اشیاء در یک صحنه خاص مشخص میشود.

و در مرحله اخر رندر کردن یا گرفتن نتیجه که در ان ویژگی هایی مثل مقدار تابش نور و سایه های انیمیشن مشخص میشود.

در ساخت انیمیشن سه بعدی ضمن طراحی سه بعدی المان ها و اشیاء موجود در صحنه و افزودن سایه ها وتنظیم میزان و زاویه

تابش نور از صحنه تصویر برداری می شود که در واقع با کمک تصویربرداری داستان روایت می شود.

انیمیشن سه بعدی

تعرفه و هزینه ساخت انیمیشن سه بعدی

انیمیشن تبلیغاتی  سه بعدی روشی جدید برای جذب مشتری و ارتباط با کاربران است و از آنجایی که در کوتا ترین زمان ، اصل مطلب بیان می شود بسیار تاثیر گذار است اما  قیمت انیمیشن تبلیغاتی سه بعدی ارزان نیست چرا که تیمی متخصص و حرفه ای در حال ساخت ، ایده پردازی و فعالیت روی آن هستند و نیاز به مهارت و دانش در این زمینه دارد .

هزینه  انیمیشن سه بعدی  بر اساس ثانیه و دقیقه حساب می شود . و به موارد مهمی بستگی دارد مثل :

قیمت ساخت انیمیشن سه بعدی با انیمیشن دو بعدی تفاوت دارد. و درصورت افزایش تعداد کاراکتر ها یا افزایش  شخصی سازی انیمیشن افزایش می یابد .

ساخت انیمیشن سه بعدی با اصول مختلف و خاصی امکان پذیر است و انیماتور حرفه ای باید بداند یک کاراکتر چگونه مدل سازی می شود و چه طور آن را به حرکت در بیاورد بنابراین به خلاقیت و تجربه  بسیار نیازمند است .هرچه میزان مهارت و خلاقیت  در انیمیشن سازی 3 بعدی افزایش یابد بی شک کارحرفه ای تر ، زیبا تر و تاثیر گذار تر می شود و بر تعرفه ساخت انیمیشن سه بعدی  موثر خواهد بود .

برای سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی ارزان حتما از نمونه کار های پارت انیمیشن دیدن نمایید و پس از مشاهده لیست قیمت ساخت انیمیشن  ، سفارش خود را به صورت آنلاین یا حضوری در تهران ثبت کنید .پارت انیمیشن در تلاش است با ساخت انیمیشن سه بعدی باکیفیت و حرفه ای مناسب ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه  دهد . 

ارتباط با پارت انیمیشن


Telegram


Instagram


Link


Whatsapp

نرم افزار های ساخت انیمیشن های سه بعدی:

ساخت انیمیشن سه بعدی به نرمه افزار های به شدت قوی و سنگینی نیاز دارد که به وسیله ان میتواند تمامی ابزر های طراحی و تولید انیمیشن سه بعدی را به شما بدهد .

از جمله نرمه افزار های محبوبی که برای تولید کردن انیمیشن سه یعدی استفاده میشود باید اشاره کرد به …

انیمیشن سه بعدی

 تفاوت انیمیشن سه بعدی با دو بعدی 

انیمیشن و یا پویانمایی به وسیله‌ی خلق خیال حرکت و دگرگون ساختن نمایش سریع یک سری از تصاویر بدون حرکت است. که هر تصویر تفاوت های ریزی با یکدیگر دارند.

طریقه ایجاد انیمیشن روال انیمیشن سنتی و مدل های استاپ موشن از اشکال دوبعدی و سه بعدی یا حتی گاهی اوقات از تکه های کاغذ عروسک یا مجسمه های سفالی می باشد .

امروزه انیمیشن ها به دودسته تقسیم میشوند دوبعدی و سه بعدی و وقتی که حرف از انیمیشن دو بعدی میشود خاصیت های ان با انیمیشن سه بعدی مقایسه میشود و تفاوت این دو را مطرح میکنند.

در واقع نمیتوان گفت کدامیک بهتر است زیرا هر یک برای خود ویژگی خاصت خودش را دارد که هر کدارم را از دیگری متمایز میکند .

همچنین باید در نظر گرفت که انیمیشن دو بعدی سر اغاز انیمیشن سازی بوده است و با به وجود امدن انیمیشن سه بعدی هنوز برای خودش جذابیت زیادی دارد در استفاده در فیلم ها بازی ها و وبسایت ها استفاده می شود .

نمونه کار انیمیشن دو بعدی  

کاربرد انیمیشن 3 بعدی

انیمیشن سه بعدی ابتدا در نمایش و سرگرمی ظاهر شد اما کم کم و با پیشرفت علم و تکنولوژی پا فراتر گذاشت و در حوزه های تبلیغات ، صنعت ، معماری و پزشکی مورد استفاده قرار گرفت .یک انیمیشن ساز ماهر می تواند شما را محو تماشای ساخته خود کند به گونه ای که نتونید آن را از واقعیت تشخیص دهید .

مهم ترین کاربرد انیمیشن سه بعدی را می توان در موارد زیر نام برد :

  1. فیلم و سینما
  2. بازی و سرگرمی
  3. تبلیغات و بازاریابی 
  4. معماری 
  5. صنعت 
  6. پزشکی 
  7. مدل سازی
  8. آموزش

 

تفاوت انیمیشن 3 بعدی و 2 بعدی

مزیت استفاده از انیمیشن 3 بعدی

حالا که از کاربرد انیمیشن 3 بعدی آگاه شدید شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا انیمیشن 3 بعدی ؟ و مزیت آن نسبت به بقیه موارد چیست ؟

از مزیت های انیمیشن 3 بعدی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

با ارائه ی تصاویر واقعی تر و واضح تر میزان تعامل با مشتری بیشتر شده و کاربران می توانند به صورت موثر تری با خدمات یا محصولات ارتباط برقرار کنند و از آن جایی  که هدف کامل تر و جامع تر منتقل می شود در جذب مخاطب یا مشتری می تواند نقش مهمی داشته باشد.  

هر چه بیشتر تعامل و ارتباط برقرار شود ، مخاطب بیشتر جذب می شود و این امر باعث می شود که مشتریان نام و برند شما را در خاطر ثبت کنند و هدف اصلی که تبلیغات و بازاریابی است به صورت طبیعی شکل می گیرد و ما شاهد برند سازی اصولی خواهیم بود .

 

انیمیشن سه بعدی

سفارش آنلاین ساخت انیمیشن تبلیغاتی 3 بعدی

همان طور که می دانید تاثییر ساخت انیمیشن 3 بعدی در رشد و تبلیغ کسب و کار بر کسی پوشیده نیست .اگر تمایل دارید برای کسب و کار خود انیمشن تبلیغاتی 3 بعدی بسازید و بازدید آن را بالا ببرید می توانید به تیم حرفه ای  پارت انیمیشن در ارتباط باشید و سفارش خود را به صورت انلاین ثبت کنید .

کارشناسان پارت انیمیشن با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد . برای اطمینان بیشتر می توانید نمونه کار انیمیشن 3 بعدی ساخته شده توسط پارت انیمیشن را مشاهده کنید تا از کیفیت  و سطح اجرا اطمینان برقرار کنید .

 

انیمیشن-سه-بعدی

نمونه های ساخته شده با انیمیشن سه بعدی

با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش انیمیشن 3 بعدی قدرت تخیل واقعی تر شد و آن قدر انیمیشن سه بعدی جذاب و زیبا و البته واقعی بود که هر روز به طرفداران آن اضافه می شد . اگر انیمیشن 3 بعدی سخت تر و پیچیده تر از سبک های دیگر انیمیشن سازی بود اما جذابیت آن بسیار زیاد و دنیای آن واقعی تر و ملموس تر بود .

برای ساخت انیمیشن سه بعدی مراحل مختلفی را باید انیماتور بگذراند تا بتواند به انیمیشن بعد و عمق دهد مثل ریگ کردن کاراکتر و صحنه ، بافت گذاری ، نور پردازی ، تنظیم دوربین و زاویه دید و… تا نتجیه کار چشم گیر و متفاوت باشد . از نمونه های انیمیشن سه بعدی می توان داستان اسباب بازی ها ،آپ و در جستجوی نمو را نام برد .

پارت انیمیشن با ساخت انیمیشن های سه بعدی حرفه ای  می تواند ایده ها و تخیل شما را به واقعیت تبدیل کند . نمونه های انیمیشن تبلیغاتی سه بعدی ساخته شده در پارت انیمیشن را  می توانید در ادامه ببینید . 

https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/MAIN_BREAKING-_3.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/MAIN_BREAKING-_1.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/MAIN_BREAKING-3.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/انیمیشن-تبلیغاتی-3-بعدی.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/انیمیشن-تبلیغاتی-3-بعدی-5.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2023/02/انیمیشن-تبلیغاتی-3-بعدی-6.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2022/05/نهایی-سه-بعدی.mp4https://partanimation.com/wp-content/uploads/2022/04/Restaurant_Color_Scheme_A.mp4